Mio Cyclo 200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Cyclo 200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,9

J 05-05-2018

Telleurstellende navigatie.

Geschreven voor: Mio Cyclo 200

Vandaag een ritje xxx / xxx gedaan, navigeren op adres dus.
Ik moet eerlijk bekennen dat het toestel voor mij te wensen over laat, meestal kiest hij voor vrij drukke wegen soms met fietspad maar ook zonder (en iedereen in België kent de staat daarvan), zelden kleine fiets- kronkel- binnenwegen.
De Mio stuurde mij op een gegeven moment via een weg bekend als "de dodenweg".
Er blijft nog een mogelijkheid over om het te krijgen naar mijn normen ... zelf routes maken, maar laat dat nu net niet mijn bedoeling zijn.
Ik heb het toestel geselecteerd / gekozen omdat mij werd verteld dat het afgelegen mooie rustige routes zou kiezen, voor mij slaagt deze daar totaal niet in.
En, ik ben niet alleen met deze negatieve ervaring ...
Intussen mijn ervaringen gedeeld met een persoon van hier in mijn buurt, zij heeft deze Mio ook onlangs aangekocht.
Deze stuurde mij dit verhaal over haar Mio Cyclo ervaringen ...
Hier van ’t zelfde, helaas.
Ik heb de afgelopen dagen nog wat uitgetest, maar eender welke instelling ik kies, hij stuurt mij altijd langs de drukke wegen.
Eergisteren had ik hem op mountainbike gezet en mijn voorkeuren gewijzigd, maar ook hier niet het gewenste resultaat.
Ik ben dan maar weer mijn neus achterna gereden en heb dankzij mijn innerlijke gps nog een heel schoon rit gedaan.
Zoals jij al gezegd heb is precies de enige mogelijkheid zelf routes plannen…
Jammer vind ik, want laat nu net die "surprise me" functie hetgene zijn waarom ik voor de Mio heb gekozen.
Persoonlijk had ik meer verwacht van de Mio, verkoper gaat eens contact opnemen met de mensen van Mio zelf en het probleem voorleggen.

Pluspunten

• Geen.

Minpunten

• Navigeert 95% via drukke wegen.
  • "Surprise me" functie maakt geen lus.